آینده را با کفش هوشمند به پا کنید!

جدید‌ترین طرح لباس ورزشی هوشمند نایکی (نایک)، Hyperadapt 1.0 علاوه‌ بر ظاهری جذاب دارای قابلیت تغییر سایز خودکار است. اما ارزش این کفش برای افراد با بیماری‌هایی چون پارکینسون و آرتریت از جذابیت‌های معمول فراتر می‌رود.
سنسور‌های داخل کفش با استفاده از موتور‌های کوچک، کفش را به اندازه‌ی پای شما در می‌آورند، همچنین دکمه‌هایی هم برای کنترل دستی سایز روی کفش تعبیه شده‌اند.
مصرف باتری‌این کفش بسیار کم است. باتری‌ها به صورت القایی شارژ شده و چند ساعت شارژ، جواب گوی چند هفته است، روند کم شدن باتری را هم می‌توان از لامپ زیبایی که در کناره‌ی پایینی کفش قرار دارد متوجه شد. به این صورت که نور آبی آن ابتدا کم‌رنگ شده و سپس به زرد و بعد قرمز تبدیل می‌شود.
شگفت‌انگیز نیست اگر در آینده کفشی داشته باشید که متوجه شود چه زمانی باید تنگ‌تر وچه زمانی گشاد‌تر شود تا راحتی شما را هنگام یک فعالیت سنگین فراهم کند. مثلا در زمان استراحت بین بازی بسکتبال کفش گشاد شده و بدون نیاز به بازکردن بند‌های آن می‌توانید به پای خود استراحت دهید!

اگر با همین سرعت پیش برویم و برندهای مهمی که با زندگی روزمره سر و کار دارند، مانند پوشاک، به محصولات هوشمند روی بیاورند، دیگر با آینده‌ی به تصویر کشیده در فیلم‌ها و داستان‌های علمی-تخیلی فاصله‌ی چندانی نخواهیم داشت.

  • کفش هوشمند نایکی

  • کفش هوشمند نایکی

  • کفش هوشمند نایکی

  • کفش هوشمند نایکی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *