پخش اولین رویداد تلویزیونی مهم با کیفیت ۴k

اگرچه غول‌های تولیدکننده سخت‌افزار مانند سامسونگ و ال‌جی تلاش فراوانی برای ترویج استفاده از تلویزیون‌های۴Kمی‌کنند، اما درحال حاضر چیز زیادی برای تماشا در کیفیت ۴K وجود ندارد. البته نت‌فلیکس، آمازون پرایم ویدیو و حتی یوتیوب در این کیفیت تولید محتوا دارند، اما برای بینندگان لمیده روی مبل این قابلیت تقریباً بلااستفاده مانده است.
اما سه‌شنبه آینده، مردم امریکا بالاخره نخستین پخش سراسری ۴K را تجربه خواهند کرد: دور یازدهم، دوازدهم و سیزدهم تورنمنت گلف مسترز در شبکه DirecTV. سوراخ‌هایی (زمین گلف) که «گوشه محراب» – اصطلاحی که به این سه سوراخ آبی سخت ۱۱ تا ۱۳ در زمین گلف آگوستا اطلاق می‌شود – را تشکیل می‌دهند.
با این حال، بینندگان تلویزیونی باید ملزومات اضافی فراوانی را آماده کنند تا بتوانند به تماشای ضربه چوب گلف در رزولوشن عالی بنشینند. آن‌ها باید علاوه بر یک تلویزیون ۴K، پکیج Ultimate یا Premier شبکه DirecTV را به همراه یک کابل باکس اضافی ۳۰۰ دلاری (Genie HD DVR) تهیه کنند.
تماشاگران تلویزیونی همچنین می‌توانند مسابقه را از اینترنت و سایت‌های استریم آنلاین تماشا کنند. بنابراین اگر یک تلویزیون ۴K و یک خط اینترنت با سرعت ۲۵ Mbps (!) دارید، کافیست عبارت «Masters Amen Corner in ۴K» (گوشه محراب مسترز در ۴K) را در اپ استور تلویزیون خود جستجو کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *