«دفترچه مرگ» به دست غول سریال‌سازی افتاد

نزدیک به شش سال پیش، کمپانی وارنر حق امتیاز مانگای محبوب تاکشی اوباتا، دفتر مرگ (Death note) را برای ساخت بازسازی هالیوودی آن خرید. اما از آن زمان تا به امروز این پروژه با فراز و نشیب‌هایی مواجه شده است. چندین فیلم‌نامه بر اساس آن نوشته شد و حتی شِین بلک، کارگردان و نویسنده «مرد آهنی ۳»، برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی متفاوتی در مقایسه با نسخه اصلی استخدام شد. تا اینک ه هالیوود ریپور‌تر سال گذشته خبر از حضور آدام وینگارد به عنوان کارگردان و جرمی اسلیتر به عنوان نویسنده در این پروژه داد.

کار انتخاب بازیگران آغازشد و نَت وولف (شهرهای کاغذی/ papertowns) به پروژه پیوست. اما به تازگی خبر‌ها حاکی از آن است که کمپانی وارنر ساخت این فیلم را به نت فلیکس واگذار کرده است.
این واگذاری در راستای سیاست جدید کمپانی وارنر برای ساخت تعداد کمتر فیلم در هر سال و تمرکز بر روی آثار مهم تری مثل جهان دی سی، هری پا‌تر و لگو است. اما خبر خوب این که باوجود  انتقال فوق تغییری در پروژه رخ نداده. آدام وینگارد (مهمان/ The guest) در حال آماده سازی فیلم جدیدش با نام جنگل (the Woods) است و سال بعد «دفتر مرگ» را مقابل دوربین خواهد برد.
دفتر مرگ داستان نوجوانی است که دفترغیرطبیعی پیدا می‌کند. این دفتر به صاحبش قدرت کشتن هر کسی را که بشناسد می‌دهد. تاکنون چندین فیلم سینمایی، انیمه و ویدیو گیم بر اساس این منگا در ژاپن ساخته شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *