همکاری ستاره هالیوود با ناسا برای نجات زمین

جالب‌ است که پس از تجربه‌ی موفق لئوناردو دی‌کاپریو در از «گوربرگشته» و تقابل با طبیعت وحشی، او بیشتر از همیشه قدر‌دان طبیعت است. بعد از تحمل شرایط آب‌و‌هوایی سخت برای ساخته شدن این محصول هالیوودی، روی موضوع مورد علاقه‌اش، تغییرات آب‌وهوایی تمرکز بیشتری پیدا کرده. این فعال محیط زیست و برنده‌ی جایزه اسکار، اخیرا از موسسه تحقیقاتی گدارد ناسا بازدید کرد تا درباره‌ی فعالیت‌های مربوط به علوم زمینی با فضانورد سابق پیرز سلرز، که هم‌اکنون معاون بخش اجرایی علوم گدارد و هیئت رئیسه بخش اکتشافی ناسا است، گفت‌وگو کند.

دی کاپریو-محیط زیست
دی‌کاپریو برای ساخت مستندی در مورد تغییرات آب‌وهوایی که با عنوان موقت «آب و توده‌های خشکی» در دست تهیه دارد، درباره‌ی پروژه‌ها و عملیات‌های تحقیقاتی ناسا مربوط به تغییرات هوایی اتمسفر زمین با سلرز به بحث و تبادل نظر نشست.
با استفاده از سیستم نمایشی فوق پیشرفته ابردیوار مرکز گدارد که قابلیت شناسایی بالایی دارد، آن‌ها همزمان از اطلاعات علمی واقعی مخابره‌ای که از ماهواره‌های سریعی که در مدار زمین در حرکتند، باخبر شدند. این مرکز از یک نوع سیستم ابداعی مدلینگ آب‌وهوایی و اقیانوسی برخوردار است که می‌تواند شرایط جوی اتمسفر را با الگوریتم‌های فوق پیشرفته شبیه سازی کند.

دی کاپریو-محیط زیست

دی‌کاپریو برای کامل شدن تحقیقات اولیه‌اش، همچنین از اتاق مخصوصی که در آن نسل بعدی تلسکوپ فضایی جیمز وب در حال طراحی‌است، بازدید به عمل آورد. به نظر می‌رسد ستارگان سینمای جریان اصلی هالیوود بیشتر از هر زمان دیگری به علم و تاثیرات شگفت انگیزش بر زندگی بشریت علاقه نشان می‌دهند.

دی کاپریو-محیط زیست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *